låt mig va!

idag när jag skulle gå till skolan från tåget i sumpan hände en sak som skrämde livet ur mig just då. jag gick på en smal raksträcka med en bilväg på vänster sida och tågräls med stängsel på den andra. när jag går där så ser jag att det kommer två fulla killar i 20års åldern emot mig på långt håll. inget mer än att jag tyckte det va skumt att dom gick och höll  ölburkar kl.9 på morgonen. dom går på ena sidan av den smala vägen och när dom kommer närmare ser jag att dom börjar gå snett över på den smala vägen och heltplötsligt går dom fram och ställer sig framför mig så att jag inte kan gå vidare. jag hör inget för jag lyssnar på musik. eller jo, det enda jag hörde va att en av dem säger typ: ööööööööööööööh! eller något och ser sura ut. jag tänkte inte så mycket utan började springa. eftersom dom stod i vägen på den smala vägen fick jag springa runt dem och ut på bilvägen. fattade inte riktigt vad som hade hänt förens jag sprungit halvvägs till skolan. usch! och efter jobbet idag så gick jag och drack en apelsinjuice då ett äckel (du vet plattandrägg) vid åhlens city  börjar ragga på mig och frågar om min juice är god och är allmänt äcklig. sen bli han sur och ropar efter mig när jag inte svarar och går vidare. seriöst vad är det med folk? orkar inte skriva mer blir bara så sur när jag tänker på det! suck. ska alltid gå på stan med pojkvännen hädanefter. då kanske jag slipper såna människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0