saturday night fever.

jag orkar inte lägga upp mer bilder från nyår, tyckte det de i inlägget innan sammanfattade mitt nyår ganska bra, har dock inga dansbilder eller på när vi välkomnade nyåret men då hade jag ändå inte riktigt tid att ta kort ändå haha.
har jobbat idag så är helt slut nu. är suger på lite party dock haha. får se vad som dyker upp är på för det mesta ikväll. både filmmys och partaj!
dagens minus är att cheferna på jobbet har halverat allas jobbtimmar fram till mars, vilket suger, så jag sprang direkt hem eftet jobbet och letade rätt på mitt jobbkontrakt och där står det att jag ska få jobba ett visst antal timmar som dom får se till att ge mig annars är det dags att börja leta nytt jobb och so long suckers! synd att det inte är det lättaste att få jobb om man inte är 18 bara haha...

nej, nu ska jag kika runt lite på datan och bara ta det lugnt till vidare.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0