today.

åkte hem från skolan nästan direkt efter nässprayinlägget. nu kan jag andas! herregud vad skönt det kan vara att bara kunna andas normalt. sitter och glor i en tax free tidning. vill ha typ allting?! mormor och morfar ska åka till gran canaria i tre veckor om ca tre veckor. haha tre veckor tre veckor. hursomhelst. jag vill ha allting! fast jag skulle hellre hoppa ner i en resväska och följa med dem istället. värme sol och bad mmm.....jäkla skitsverige med sitt kalla väder. har tröttnat på det nu, det räcker med att ha det kallt under julen och nÿår, sen blir det ju januari och man längtar efter våren! fast det har ju varit soligt idag, någonting bra! riktigt mysigt faktiskt om jag ska vara ärlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0