Party like a rockstar.

middagen var jättemysig igår! vi åt och drack och snackade en massa. tack för att ni finns tjejer ni är underbara!




efter det drog jag och Jersy till Village. kul som fan hade jag! dansade dom en galning hela natten och var lagom trött när vi väl satt på tåget hem. kom hem kl.6 och kunde inte somna så jag städade undan det sista från middagen och gick och dushade. sen somnade jag och sov som en stock haha.


me and my girl. (till höger om mig haha)


fick även ballerinaskorna idag! helt underbara till och med finare i verkligheten än på bild!
men jag kan ju inte visa er dom i verkligenheten, eller jo videoblogga men det känns lite overkill för ett par ballerina haha.


dom är från asos ursprungligen men vann dom på tradera så har ingen aning om de finns kvar, tyvärr.

idag har/blir det bara till att slappa järnet. nej justja! ska sy klart klänningen till midsommar! slänger in en bild sedan på verket! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0