sun!

igårkväll så åt jag på järnvägspizzerian här i bro med elin och hennes mamma, sen åkte elin och jag hem till mig och slappade lite innan jag gicl med henne en bit hem.  det var mysigt att bara ta dt lugnt.

men!
mycket att göra idag! ska hinnas med en del för imorn ska jag ha tjejmiddag. ska bli riktigt mysigt och är det soligt som det är idag är det ännu bättre! ska hoppa in i duschen nu och fixa lite saker innan jag ska iväg och handla allting tills imorn. vissa saker sak förberedas redan ikväll. vi hörs lite senare! ska även försöka börja sy på min klänning till midsommar!
kramkram!

är det någonting ni undrar över mig, vem jag är, vilken skola jag går i, vad jag ska göra i sommar osv?
det är bara att fråga på isf, ju mer desto roligare! ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt!

2009-06-16 @ 13:26:05
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0