sunday

hinner inte skriva mycket för tillfället, duschen väntar och sen ska jag sova. ska upp tidigt imorn och göra ett ärende innan jag ska jobba.
berättar om midsommar snart! ska även slänga in lite bilder!
har ätit hos mormor och morfar sen spelade vi skip-bo med dem. det va evigheter sedan jag spelade det och kom inte ihåg att man kunde sitta i flera timmar utan att det tog slut. vi spelade i tre timmar sen gav vi oss haha. efter det fikade vi och sen åkte vi hem och spelade Bioshock på ps3!
vi har blivit helt besatta av det spelet har spelat det i princip hela tiden senaste tiden. 
 hoppas ni har haft en fin sommardag! nu måste jag rusa, kram!




Kommentarer
Postat av: elin

snygg header du har!

2009-06-21 @ 23:14:32
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0