01.03.09

idag har vi äntligen börjat rensa ut ur vårat förråd. eller börja dra ut saker ädifrån gjorde vi redan i veckan vilket resulterade i att mitt rum såg ut som ett slagfält. troligen därför jag känner mig så instängd när jag har sovit där.
jag har plockat undan som en liten stig i mitt rum så att jag kommer till sängen haha. nu börjar det dock arta sig lite och man kan se golvet på vissa ställen. förrådet ska vi inte ens prata om. innan så kom man inte längre än att öppna dörren. det var staplat upp till taket med saker. nu kan man nästan gå in i det utan att trampa på något.
har hittat en skitsnygg sandal därinne. gladiatorinspirerad i skinn. problemet är bara att jag bara hittat just en sko. hoppas jag hittar den andra för de va riktigt snygga.
nej nu ska jag städa lite!
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0