11.03.09

det blev en väldigt lång dag igår så jag orkade vekrligen inte skriva när jag kom hem. kom hem vid halv elva, duschade och somnade direkt. va på plåtning med bea Szenfeld (som jag praktiserar hos) och Micael bindefeld! de håller på och gör en bok tillsammans och bilderna blir helt underbara! det höll på till sex och efter det va det tillbaka till hennes atelje/jobb och jobba vidare med en deadline. sen så åkte vi hem.

imorse så va det upp tidigt och åka runt  och runt med tåg ett bra tag för att inhandla lite saker innan vi skulle till ateljen/jobbet och fixa lite småsaker. sen fikade vi och åkte till plåtningen. där bjöds det på semlor och annat gott mellan fotagraferingarna. efter tre lååååånga dagar så har vi ledigt imorn och på fredag. ska bli skönar att vila upp sig lite eftersom det har varit väldigt hektiskt men det är riktigt roligt att praoa med bea. och vilken motion jag har fått! har gått nästan konstant i tre dagar nu!

imorn är det tandläkaren 09.20 så ingen sovmorgon här inte! men jag har en krok på tandställningen som "hakar" fast sig i min kind när jag tuggar och det är inte skönt!

hoppas allting är bra med er! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0