17.03.09

hoppas ni mår bättre än mig idag!
mår inte bra alls, har ot i huvudet och halsen och hostar. måste bli frisk tills på lördag! har hur mycket som helst att göra och det ska bli jätteroligt. bli en tjejmiddag för hade jag bjudit killarna också hade vi varit uppe i minst 25 stycken! alldeles för många kom jag fram till. så det bli jag plus tio tjejer som ska äta och dricka gott. sen bär det av ut och parta.
är lite nervös också men det är väl förståeligt?

min farfar är och hälsar på hos oss också, längesen jag träffade honom så det är trevligt. saknar honom när han bor ända borta på gotland, träffar ju mormor och morfar var och varannandag så det är inte samma sak när jag träffar farmor och farfar.

imorn är det museum hela dagen med anna från praktiken. vi ska titta på lite modeutställningar på nordiska och kulturhuset.ska bli skönt att bara ta det lugnt och gå runt i sin egna takt någon dag.

nej, nu ska jag umgås med farfar och mamma. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0