22.41

nu bär det av mot sängen.
är dock jättehård i magen, den är helt uppsvullen och gör ont. drack nyss något te som ska sätta igång magen så jag hoppas att jag kan gå på toaletten imornbitti.(jag vet det är inte det revligaste man kan prata om men anyway) egentligen är det där teet något som heter sliming herb och är ett te som man ska bli smal av. och visst funkar det nog, om ma vill tillbringa hela sin tid på toaletten fram tills dess att man blivit smalare. det har en laxerande effekt. sökte på internet och dr stod det att det tillåmed är förbjudet i vissa länder, ooops. ja har man en mamma som går och kollar i japanska affärer och tycker om te samtidigt som hon vill bli smal resulterar det i detta. dock är det bra om man är hård i magen! vilket jag ju är så...wish me luck! lila kiminella jag hehe...



god natt allesammans!kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0