24.03.09

har hänt jättemycket nu i helgen att jag inte ens vet vart jag ska börja. men ska göra ett försök!

i lördags vaknade jag och duschade, åkte och handlade ännu med, dukade, dukade om, lagade mat, fixade mig lite, lagade lite mer mat, klädde på mig osv... sen kom tjejerna över vid sju och vi snackade lite till alla hade kommit och vi satte oss och åt. mamma och jag hade köpt små giftbags till dem innehållande ett läppglans och örhängen/armband. hoppas ni blev glada honeys!
sen vilade vi dvs drack och pratade, sen åts det lite igen och pratade/dracks. det va verkligen jättetrevligt och jag fick jättefina presenter! (visar dem imorn för då kommer min sista present från mamma och pappa)
sen vid halv tolv så kom pappa och familjen hem och jag och tjejerna som skulle med ut fick skjuts till stationen och det bar iväg ut på party! hade så jäkla roligt hela kvällen och natten. tack tusen för att ni ville fira med mig och för att jag har så undrbara vänner! love you!

på söndagen vaknade jag efter att bara ha sovit knappt fem timmar och va jättepigg. släkten kom vid tre och det blev äter mat och ståhej. hade trevligt så också och fick fina presenter! somnade gott också haha. orkar inte skriva mer för så skulle jag få sitta här resten av kvällen haha.

tack jessica, dejan och lilla andré för grattishälsningen! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0