did you hear what happend..

en sak måste jag bara skriva! det tog oss fyra timmar att komma hem från jobbet idag. först fick jag jobba över nästan en timma sen kom vi inte längre än till karlberg innan tåget togs ur trafik för att det hade hänt en olycka mellan karlberg och sumpan. så vi fick gå till st eriksplan och ta tunnelbanan till kista och därifrån bussen till jakan och seden tåget hem. kom hem kl.8 istället för halv sex som jag brukar. riktigt irriterad var jag men sånt är livet antar jag. tröstar mig med godis, cola och chili cheese doodles haha.



yes caroline af ugglasgick vidare till delfinalen. heja!


Kommentarer
Postat av: Natalie

hoooon var lätt mi favorit!!! sååå jäkla grymm!! :)

tack för din fina kommentar förresten! :)

2009-03-08 @ 13:31:16
URL: http://tjusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0