tu es magnifique.

hello! haha nej jag va int e bakis igår orkade bara inte skriva något. hade något av en idétorka och orkade inte lägga in bilderna från festen. orkar inte glra det nu heller jag vet inte riktigt vart min kamera ligger. någonstans nere i mitt rum under alla saker. festen va trevlig, dock hade jag enormt ont i fötterna när jag kom hem, hade mina nya skor på min och det kändes att jag inte hade gått i höga klackar på ett bra tag, smärta kan jag säga er! sen va dom ju nya också, kanske inte det smartaste valet att ha på sig då, dock inga skavsår så långt ögat kan nå! något positivt i smärtan!

fick mina armband idag också, jättefina och enkla. beställde dem i fredag och dom kom redan idag. riktigt snabbt med tanke på att posten inte skickar brev på helgerna! plus plus plus till cocoo.se!


det rosa och det svarta kom idag. très beau!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh jag är inne och tänker beställa nu :D hur fungerar det? kan man betala med faktura eller va de heter? så man slipper lämna kortuppgifter och sånt? :) jättefina va dom!

2009-03-17 @ 17:32:36
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0