lördag.

håret är helt okej. har inte tagit kort på det eftersom det inte bara är att sätta in bilderna direkt på datan utan dom måste in på en annan data först och så måste jag skicka och hålla på pga en massa olika problem. men det är helt okej, lite orange men jag har mörkbrunt innan och nu är det blondt.

igår spenderade jag min kväll med kära klasskompisar. Hanna min fina vän fyllde år i veckan så vi var hembjudna på middag och mys. det va jättetrevligt!

i morse så vaknade jag ändå relativt pigg och åkte till jobbet. kom hem igen för någon timma sedan och sitter och umgås med familjen och farmor och farfar som är här på besök från gotand. ska ju och hälsa på dem på torsdag och hälsa på dem över helgen. ska även göra en annan rolig sak där som jag redan talat om, tatuering. hur den exakt blir får ni se när jag kommer hem! ni kan säkert hitta ledtrådar i tidigare inlägg!

nu ska jag bara slappa och kanske kolla lite på eurovision. om vi inte går över till en vän som fyller år. men vi måste i säng tidigt ikväll för vi ska upp kl.5 i morgon bitti! ska iväg och  fiska imorn bitti serni! ska bli roligt då jag inte har gjort det på flera år haha. inte för att jag brukade göra det förut men kan vara mysigt att bar ta det lugnt och komma bort ibland. dock hr jag ett litet dilemma jag vill ju släppa tillbaka fiskarna efteråt men vill ändå ha dem kvar haha. jaja får se hur det blir. hoppas ni får en bra kväll iaf kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0