guten morgen.

det blev myspys igår. det var något vi verkligen behövde då det har blivit en hel del party på sista tiden. 
vi tittade på film righteous kill och smaskade på godis och chips. kan säga att det va riktigt skönt att vakna upp imorse och inte vara bakis utan att bara känna sig helt utvilad. plus att filmen va riktigt grym! tänk er både al pacino och robert de niro i en och samma film. kan det bli annat än bra?

idag kanske jag följer med mamma in till stostan för hon behöver mig som smakråd då hon ska prova lite jackor. annars lutar det åt bio i kista ikväll. paranormal activity eller new moon? vad tycker ni? ska gå med baby så vi får haha han kanske inte är så jättehaj på new moon då det lär vara en och annan flicka som antingen kommer sitta och gråta eller skrika sig igenom hela filmen. men jag är skiträdd för att se paranormal activity då jag är mörkrädd och ofta drömmer mardrömmar eller inbillarna mig att något jag settpå tv kan hända i vekrligheten. typ som när jag sett filmen mirrors så vågade jag knappt kolla in i speglar trodde jag skulle dö typ hehe. ni som sett den fattar och ni som inte sett den, SE DEN!

nu ska jag skappa vidare lite med baby. måste plugga lite också tror jag, suck...
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0