hello everybody!

hoppas allting är bra med er! med mig är det finfint. men det va inte riktigt samma visa imorse. sov lite för länge vilket resulterade i en ond tå en hungrig mage och lite annat smått och gott. eller gott är nog fel ord, hemskt eller fördjävligt passar nog bättre!
men det blev bättre när min kära vän elin kom förbi jobbet (hon hade tagit ledigt idag) med papiljotter(stavas?) i håret och blekta ögonbryn, HAHAHAHAHAHHA. det gjord e vekrligen min dag! hon av inte ful i det men jag fick en sån chock av det att jag helt glömde bort att vara tjurig haha. det är verkligen sånt vänner finns till för hehe. förlåt elin.. nej men anledningen till att hon hade blekta ögonbryn och massa grunkor i håret var att hon skulle vara modell ute på modecenter i nacka så hon gick inte ut sådär för att hon tyckte det va snyggt. och tur är väl det kanske så som jag skrattade åt det!

ikväll vet jag inte hur det blir, antingen myspys eller ut och festa. lutar åt det första ät lite lat hehe. nästa helg väntar det massa party så. ska på födelsedagsfirande! tidigare nämnd Elin fyller 18 ÅÅÅÅÅÅR!
yes äntligen!

vi hörs lite senare med updates om kvälllen, kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahha vad bra att mina ickeexisterande ögonbryn gjorde någon nytta. Nu är dem dock mörkbruna. lite för mörka. jag ville ha mörkare än innan men dem glömde i färgen förlänge så jag ser lite ut som en babourschka nu. Bättre än albino iallafall! :D

2009-11-22 @ 21:19:18
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0