möhippa + födelsedagsparty= GREAT!

kan typ inte skriva har pajjat min hand på något sätt så det gör oth som satan varje gång ja rör den. jättejobbigt.
hur jag ska kunna duscha håret nu är ett STORT frågetecken...

va på möhippa igår min kära kusin ska gifta sig i januari så vi firade henne! det va jätteroligt! det började på clarion hotel där vi gömde oss tills jenni(hon som ska gifta sig) anlände och vi hoppas fram från en reception som vi gömt oss bakom hehe. sen blev hon sminkad och fotat i finfina underkläder. efter det bar det av till Ballbreaker där vi åt och sedan bowlade, Jenni var ju inte helt oväntat bäst haha. Efter det väntade en limousin utanför ballbreaker. Det körde runt lite varstans i stan medans vi roade oss med skumpa och lite roliga lekar som bland annat involverade lite pinsamma frågor till den blivande bruden. Limon tog oss til Berns, där jag tyvärr va tvungen att lämna alla andra och bege mig till min kära vän elin som fyllde 18 barre igår! Vi åt god plockmat med temat italien och drack gott samt lekte lekar. senare kom en taxi som tog oss till tåget och det bar av in till stan igen. Vi hamnde på Collage och partade på. Kom hem vid fem i morse och somnade bums brevid min pojke som redan låg och sov. Det va en riktigt trevlig kväll! Tack allihopa!

nu ska jag ta med mig min hand upp till duschen tror jag. om inte parlamentet hinner börja innan baby kommer.
det är ett programm jag verkligen älskar, tråkigt att det är så kort bara..

kram!


Kommentarer
Postat av: nina

kanske var bowlingen igår som gör att du har ont i handen :)

2009-11-29 @ 20:33:37
URL: http://ninajosefin.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul det låter! :D

2009-11-30 @ 17:27:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0