hm.

hade inte med mig min kamera så jag tog kort på min outfit med mobilen och när jag sen ska sätta in bilderna på datan så hittar jag inte sladden till datan och mobilen. suck säger jag bara! ska leta efter den och sen sätta in bilderna. dock sen för jag har så satans ont i magen just nu. det är inte alls roligt att vara mjölkallergiker ibland.

ska sy en klänning sen också. eller blus/klänning får se. har inte sytt hemma på jättelänge. det mesta av fritiden eller tiden i över huudtaget tas upp av skolan. syr ju jacka i skolan så det tar ut sin rätt lite haha. kan ta kort på den på torsdag eller fredag när vi har lektion och jag har sytt ihop fodertyget med jackan. den blir superfin!

nu ska jag fortfsätta lyssna på underbar musik (melissa horn) och vila bort mitt magonda.

nej just ja! JAG SKA PÅ KENT I FEBRUARI! fyfan vad jag längtar det ska bli så otroligt roligt!
är det någon mer som ska på kent?

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0