kryssning, tv, mat...

På onsdag bär det av på kryssning. Det känns som att mer än halva min vänskapskrets ska på den haha. vilket ska bli riktigt roligt! det är bara ett problem. vad ska jag klä ut mig till? har några förslag på lut så jag får se.

sitter för övrigt och tittar på greys anatomy. tittar aldrgi på det så jag vet inte varför jag gör det nu, i brist på andra program tror jag. det är så sorgligt och man blir så deppig när man har tittat på det. 
men gladare program väntar, både hål i väggen och parlamentet! Gossip girl har säsongspremiär ikväll också! eller va det inte så? känns som om det var evigheter sedan jag såg det. får se om jag missat en massa och om jag hänger med i över huvudtaget haha.

nu väntar mat. rökt lax med kokt potatis och någon mumsig sås. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0