lovely shoes.




i torsdags fick jag hem dom här snyggingarna! lovade ju att jag skulle skriva om dom när dom kom.
Dom är ännu snyggare i verkliheten än vad dom va på bild. jag är förälskad!
det roliga är bara att det stod att klacken skulle vara sju cm men när jag mätte dem här hemma så va de nästan elva cm?! ok, det är en cm platå but still? men det gör inte mig något villa att dom skulle vara lite högre anyway!
dom är svarta i verkligheten inte bruna som dom ser ut att vara på bild!
 i guess you can imagine what i am now? sooooo happy!


Kommentarer
Postat av: Johanna

tjusiga!

2009-10-27 @ 09:38:42
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anonym

snygga. var är de ifrån?

2009-10-27 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0