watch out!

försökte vara lite duktig och städa när jag kom hem från skolan. det gick bra tills för fem min sedan. skulle plocka bort lite döda blad från en stor blomma som står på golvet vid sängen och står i hörnet på en fet hylla när jag reser mig upp och ah! jag trodde jag krosat skallen men jag fick bara en enorm bula och ett jack i huvudet. eller bara och bara det gör ont som satan! 
tack för den liksom...här försöker man vara duktig och så får man det här tillbaka.
kanske var en varning om att jag borde hålla lite bättre ordning i fortsättningen.
nu ska jag slänga tillbaka korvpaketet i frysen (hade inget bättre att kyla bulan med) och fortsätta städa lite. ska trotsa mitt synnerligen farliga rum!

så ett tips till er är att akta sig för hyllor när ni städar! damma dom ofta så kanske dom är snälla! och oftare än mig är det inte svårt att klara av, gör det typ max en gång varanann månad hehe..

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0