helg.

resultatet av att gå till affären och handla snask och annat onyttigt blev på något vis att vi även kom hem med
 14 nya filmer! haha. ja ni blev ni nyfikna va?!
videobutiken där man kan hya filmer här i våran lilla håla håller på att stänga ner för ägaren ska resa jorden runt och upptäcka världen. ja jag är också avis... men hursomhelst så gick vi in dit och tittade lite och kom ut med 14 filmer haha. men de var svinbilliga det gick på lite över 600 för att filmer. och splittar man det så blir det inte mycket pengar per film. 

ja det kan ju inte ha varit svårt att gissa vad vi gjorde igår? tittade på film haha..

men idag ska vi upp till min mormor och morfar och äta god mat. man äter alltid alldeles för mycket hos dem. det är så fruktansvärt gott!
vi hörs lite senare. kanske blir bio ikväll, G.I Joe eller något.
hopps ni har haft och fortsätter ha en bra helg!

justja, grönan i fredags var jätteroligt. det blev femkamp, åka karusell och trerättersmiddag varvat med lite öl.
tog inga bilder¨, eller jo en eller två tror jag när jag tänker efter. visar sen om dem är respektabla!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0