hm.

Michael Jackson är äntligen begravd. nu får han vara ifred. det är ju skönt att han är död, verkligen inte tvärtom. men det är skönt att han slipper lassas runt mellan olika frysstationer utan kan vila i frid i sin grav.

en annan sak som inte heller är så rolig, om än mycket mindre än michael jackon. Jag har lingonvecka och världens jävla värk i magen. seriöst det är inte klokt. nu får man igen för gammal ost. hade ju aldrig det när jag gic fårn p-piller till p-stav men när jag tog ut p-staven så fick jag det igen. jisses alltså har inte haft såhär ont sedan jag gick i typ sexan-sjuan i grundskolan. borta med det! hoppas verkligen det går över tills ikväll..för...

...en lite roligare sak är att ikväll ska min pojkväns jobb ha kick off på grönan och jag ska med! det bli gott att äta och femkamp! nu är det upp till bevis! har dock lovat mig själv att ta et lugnt och inte vara någon dålig förlorare!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Jättefin blogg du har! =) Allt bra med dig förresten?

2009-09-04 @ 16:21:54
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0