mama.

mamma fick åka in på sjukhus igår och vara kvar över natten. men hon är hemma igen. det va anledningen till att jag var lite frånvarande.

det fick mig att fundera lite över livet. och att jag verkligen älskar min mamma. skulle inte vilja leva utan henne. hon är den som har lärt mig att värdera saker här i livet. hjälpt mig att mogna och väglett mig genom kniviga situationer. hon är den som har tröstat mig alla de där gångerna man varit ledsen för något och efter ett tag sagt;
-"ryck upp dig du klarar det här." och nog har jag klarat allt det där, om än mer än så. 
du är bäst mamma. lämna mig aldrig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas hon blir bättre, i feel you, ta hand om henne!

2009-09-22 @ 23:22:18
Postat av: ida-lii

tack så mycket. det värmer! jag det ska jag verkligen. hon har fått mediciner nu och ska röntgas snart så.

2009-09-23 @ 17:13:21
URL: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0