thursday.

jadu, gjorde ett försök till att komma iväg till skolan idag men det gick inte som planerat. började med att jag mådde illa någon timma innan jag skulle upp men det gick över lite. sen när klockan ringde gick jag upp och drack lite te och åt lite men då började jag må illa igen och fick inte behålla maten heller. så jag gick och la mig igen men somnade inte om förens nio så jag låg vaken i två timmar innan jag somnade om. men nu vaknade jag för lite mer än en timma sedan.
ska till tandläkaren om en timma. usch.. vill inte. men måste.

förresten! jag pratade ju om att jag va ledsen för att min hund som fyllde tio år för några dagar sedan skulle bli gammal och gaggig. nu har han haft jätteont någonstans i magen/bakre ryggen i tre dagar. han ligger och skakar hela tiden! först trodde vi att han bara hade ätit plommon och att det va kärnorna som spökade i magen på honom men det har inte blivit bättre. nu börjar jag bli väldigt orolig! vi ska ta honom till veterinären tror jag. problemet är bara att pappa är en såndär machoman som tror han kan bota honom själv. men nu tror jag att han får ge sig...

hursomhelst. hur är det med er idag då? är det härligt ute i värmen eller ser det bara ut att vara varmt ute?
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0