tudelu!

tänkte på en sak. har precis sålt min cykel som jag aldrig cyklade på ändå. 500 pix, ett kompispris eftersom den var värd en tusenlapp iaf. men det va inte det jag skulle säga. gissa vad et första jag tänkte på när jag fick 500 bara sådär? ååh, shoppa! det är verkligen illa. jag är i princip helt pank, jag vet det är också illa, och ändå tänker jag på att shoppa. måste skärpa mig! det värsta är ju att nu vill jag springa iväg och köpa de där mcbootsen direkt...
har jag verkligen ett sådant shoppingberoende att så fort man har pengar måste man göra slut på dem?! ja jag antar det.



slängde på min detta och cyklade iväg och handlade med mamma. haha, ja vi har flr cyklar som tur är!


en annan sak, min mamma tvingar mig att dricka Echinagard(!) för att snabbare bli frisk. ni som vet vad det är mår öfrmodigen lika illa som jag gör just nu! hon har fått för sig att jag kommer få svininfluensa annars för när jag protesterade om att jag tycke det smakade förjävligt (ursäkta språket) så svarade hon; " är det bättre då att ligga och ruttna i en grav då för att du fått svininfluensan?"
så jag fick tiga och ta mig en dos Echinagard. urk!
nu kan jag iaf inte få svininfluensa, något positivt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0