answer.



Hejdu! Såg att du hade beställt(?) de ursnygga höga shortsen ifrån Divided exclusive. Undrar bara vart eller hur du fick tag i dom? Har letat som en dåre både i affärer och i webbshoppen sedan kläderna släpptes och har inte lyckats norpa åt mig ett par.. Tacksam för svar! Kram

svar:

  Hej på dig! Jag fick hem dem efter ca fyra dagar och dom satt som en smäck. Hade jag valt en större storlek hade de nog varit förstora i midjan. Dock har jag en väldigt smala höfter och midja, ca 64 i omkrets (midjan) så har du mycket större än det rekommenderar jag kanske en storlek större.
jag gick in på hms shop online och klickade in mig på sale. sen klickade jag på nederdelar och visa alla, sedan bläddrar du bara tills du ser dem! Vet inte om dom finns kvar men har sett jackan på tradera lite varstans så har du tur kanske du hittar shortsen någonstans där! lycka till! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0