life sucks...

det är otroligt roligt att bo ute på landet ibland.. eller bro men det är landet för alla innerstadsmänniskor. Tåget som gick kvart över åtta från bro står fortfarande still innan spånga pga en nedriven elledning eller något liknande.. min bror sitter på det tåget stackarn.. Jag vet inte hur jag ska göra, ska jag åka till spånga, eller vart man nu hamnar och hoppas på att det går bussar mot stan eller ska jag vänta ett tag så att dem kan laga allting igen. Jag orkar inte sitta fast på ett tåg men jag orkar inte missa en hel dags skolarbete pga att tågen inte går heller. Kan iofs plugga här hemma men det känns så dumt att inte åka till skolan. Men som sagt, jag kommer ju inte ens fram dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0