meeeen...

roligt att jag skrev inlägget innan för typ tre timmar sen. sen loggade jag in och tänkte kolla lite så hade det inte ens publicerats. Men nu så! vet inte vad som hände men hursomhelst är det fixat! done and done!

Baby är hos en kompis, de ska göra stan ikväll. Jag ska sitta hemma och ha mensvärk.. inte riktigt lika roligt. Så jag får hoppas att min kära pojkvän har lite roligt åt mig också! Han kommer ju trots allt hem och kryper ner i sängen inatt. Det behövs för man är inte alltid på topp när det kommer till den liiiiite mer jobbiga veckan/dagarna vi kvinnor har varje månad. Ska fösöka lura ner mina hundar till mig så de kan hålla mig sällskap sen i väntan på baby hehe. Det kan nog lyckas om jag tar med lite mat, för du ser, allt kan köpas med lite mat i min värld!

nu ska jag titta vidare på 2 1/2 men. I löööööv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0