black rivet.


fick hem den här kavajen idag. den ser kanske inte mycket ut för världen på bilden men när jag tog på mig den blev den råsnygg! satt som en smäck och va bekväm också. den rekommenderar jag starkt! på nelly kan ni klicka hem den! det tar inte mer än två dagar att få hem den heller vilket är even better!

klickade med ett par frank dandy trosor också. de ärså otroligt sköna! känns som att både jag och pojkvännen bunkrar upp med dessa just nu! fast han kör på kalsingar förstås hehe. de tappar itne formen direkt som många andra gör och så är det i mjuk bomull. bra tips!

sitter och funderar lite för det skulle komma hem ett till paket idag, hm? skulle få hem den här mysiga mjukisdressen!



where are you?!

kram!


Kommentarer
Postat av: elin

Weeey du uppar lite! Assnygg header och vafan får du alla pengar ifrån hahah

Pusspuss

2010-01-09 @ 15:17:49
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0