I got the answer.

Namn: Ida-lii Ewy Ilona Lovén Makkonen

Kallas för
: Ida, lii, italy, iiii ja det finns en hel massa smeknamn på mig haha men min favorit är ju såklart älskling!

Stjärntecken:
Vädur

Höger eller vänsterhänt
: Vänster

Tatueringar
: Har två stycken. Älskar tatueringar!

Längd
: 169? har inte mätt mig på ungefär fyra år nu.

Skostorlek
: 36-37

Hårfärg:
Någon salig blandning av blond.

Fräknar:
På sommaren och när jag solar.

Önskar du att du bodde någon annanstans? 
Önskar att jag och baby hittade en egen lägenhet snart.


Tycker du att du är attraktiv?
Till och från.

Dricker du?
Ja, ibland.

Röker du?
Händer ibland nästan inget på senare tiden.

Vilket schampo använder du?
Loréal Expert sensi balance, ibland varierar jag med matrix och head and shoulders.

Vilken parfym använder du?
Replay Intense for her.

Vad är du rädd för?
Att vakna upp en dag och inse att hela livet har gått och att man inte har åstakommit något för sig själv.

Gillar du att tvätta
? Nej gör det sällan.

Senaste personen du ringde?
  Mamma

Senaste personen som ringde dig
? Baby

Senaste TV-program du såg?
Jims Värld såg jag alldeles nyss.


Favorit…


Låt:
Robert Pattison -  Never think just precis nu. om en timma är det nog någon annan haha.

Sak att göra:
Vara omgiven av mina underbara vänner och bara älska tillvaron.

Dryck
: Alkoholhaltig: öl. Annars cola tyvärr haha. eller te.

Kläder
: Det som är snyggt men samtidigt bekvämt. Oftast leggings och oversize.

Film:
Alla Harry Potterfilmerna haha. Väntar fortf på att bli en häxa haha.


Antal…


Gånger ditt hjärta brustit? En gång men han kom tillbaka så det läkte igen. 

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
Tjejerna från klassen! Några få andra också.

Gånger ditt namn varit med i tidningen
? När jag döptes och när jag va med i uttagningen av lucia?! hahaha ingen aning faktiskt!


Senaste…

Boken du läste? Twillight

Personen du fick e-mail av?
 facebook och deras jäkla massutskick av mail..

Personen du fick brev av?
Det va nog något fins julkort.

Personen du fick sms av?
Elin

Gången hela din familj åt middag tillsammans?
Fredags.

Saken du köpte?
Randigt linne och svart linne från weekday samt skärp, väska och örhängen från gina tricot. (samma dag, lördags)

Vad har du gjort idag?
Vaknat och ätit frukost. msnat lite och pluggat lite.

Brukar du svära mycket?
Alledeles för mycket tyvärr.

När stiger du upp på morgonen?
sju på vardagar, åtta på lördagar och runt 12 på söndagar. (vanliga veckor uta lov och sånt)

Vad har du på dig?
Svarta mjukisar, rödvitrandig tshirt och en svart hood. Myskläder med andra ord.

Är du glad nu
? Japp! Har ingen anledning att vara ledsen och det är riktigt skönt!

Vad dansar du till?
Klassiker och glad musik! Finns mycket musik som drar upp en på dansgolvet!

Land du vill besöka
? Någon plats som är varm och mysig! vill bara komma bort ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0