god söndag.

Jag tog mig till bowlingen igår och blev både piggare och på bättre humör bland alla glada vänner. Jag vet inte hur jag gjorde men det gick enormt bra också! jag slutade på 308 poäng efter då banor! sista jag slog var en spare så den räknades såklart inte... men det gick så bra ändå och jag utklassade alla femton som spelade tillsammans. Riktigt roligt men tanke på att jag brukar vara den som sitter och tjurar den sista kvarten och inte vill vara med.. hehe.  Efter det begav vi oss till fördelsedagsbarnets hem och firade lite innan vi drog iväg lite åt olika håll. vi drog till en krog. Det blev iaf en lugn och skön kväll. Kvällen avslutades på Winners, som är en snabbmatsställe innan vi tåget hem och dunsade ner i sängen och slocknade!

vaknade imorse och hade ingen röst alls..sög lite men den har blivit lite bättre nu! Har iaf inte ont i halsen eller så vilket är det jobbigaste enligt mig.Känns dock som att jag har snor i hela skallen men det kunde varit värre!

nu ska vi slappa vidare så vi hörs lite senare. kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0