hoppas ni mår bättre än mig!

gårkvällen var jättetrevlig. Vi åt pizza och umgicks. Jag fick även en försenad julklapp som jag blev helt över lycklig över. ska ta kort  på den och visa sen!
dock kände jag att jag var väldigt hängig när jag kom hem, har haft ont i halsen några dagar. Så jag somnade typ i soffan sen gick vi ner och la oss och sov. när jag vaknade i morse så hade jag tappat rösten och mådde inte bra alls. Nu vaknade jag igen för en timme sedan och känner mig bättre. det är bara rösten som sviker och så är jag hostig. Jag hade dock inte kunnat stå i kassan och vara pigg och glad, hade nog tuppat av då..

Det enda problemet är att min kompis ska firas (han fyllde år i veckan) och då vi ska bowla senare på eftermiddagen.
Jag hoppas vekrligen att jag piggnar till så att jag orkar följa med för jag har absolut ingen lust att ligga hemma och må dåligt.. Då blir det nog en tidigt kväll för jag vill inte vara sjuk på måndag när det är skola. Eller jag vill orka gå till skolan iaf! MEn nu ska jag sluta klag jag ska vara glad att det bara är en förkylning!

nu ska jag bunkra upp med lite saker som kan pigga upp mig. Det inkulderar även en dusch, det brukar göra susen!kram kram!


Kommentarer
Postat av: saga

Jag har precis varit superförkyld, och jag provade dom här nya halstabletterna Zyx. Dom var så stört bra! Man lixom domnade bort i halsen och svalget. Jag tog en på kvällen, och dagen efter hade jag inte ont i halsen alls.

2010-01-23 @ 12:34:57
URL: http://sagasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0