A long way to go.

igår va en rätt galen dag. Jag gick upp halv sex för att vara inne på söder vid sju. klockan åtta var jag ute på dalarö och skulle assistera en stylist. Hon skulle styla en plåtning inför svenska tidningen Lantliv, majnumret.
Det blev en lång dag men jag hade jätteroligt. Alla var jättetrevliga och det rullade på ganska bra, blev lite stressigt mot slutet men annars så! klockan sju på kvällen var jag tillbaka på söder och sprang in och köpte ett par leggings. mina jeans satt så tajt så jag va tvungen att hitta något att ha på mig för pojkvännen med massa vänner var på väg in till stan. St Patriks Day skulle firas! va det några andra som firade det också?!
Hade en händelserik och väldigt rolig dag/natt igår med andra ord!

var tre timmar ifrån att va varit uppe i ett helt dygn när jag väl kom hem så några problem med att somna hade jag då inte!
vaknade upp fick frukost på sängen av baby och i tittade på Kalle i chokladfabriken (tim butron). Den är så rolig och underhållande. En bra start på dagen helt enkelt! tror vi ska röra oss mot faruk och käka lite om en stund!
hörs senare! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0