Tack för den liksom.

och så mår man illa igen...Mådde så illa inatt att jag var på väg att spy ett flertal gånger. Låg vaken halva natten på grund av det. Eller på grund av att jag smakade lite ost för att det såg så otroligt gott ut. Jag är laktos och komjölk intolerant och tål inte mjölk alls. tål inte heller havre eller soja som man ersätter mjölk med så det är lite knivigt ibland. Sen är jag lite dum som aldrig lär mig av mina misstag haha. Jag äter något med mjölk i sen mår jag dåligt sen blir det bra igen och då tänker jag att så jobbigt kanske det inte va att jag fick i mig lite mjölk och så äter jag något med mjölk i någon dag senare. Det är ju så jäkla gott! Så ibland är det faktiskt värt att ha lite ont i magen haha. Fast inte den här gången, såhär har det inte varit på väldigt länge, kanske därför jag varit så optimistisk när det gäller mina allergier. Nu är det iaf slutätet med ost! iaf tills jag glömmer bort hur ont jag har i magen just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0