There's a special day today.

Fredag: firade min vän Mira. det va trevligt men jag va jäkligt seg vilket nog märktes också.
Lördag: firade min födelsedag i föräg med min släkt och spelade vi boxning med min femåriga kusin i typ tre timmar haha. Det va roligt med jobbigt! Sen sprang jag iväg till min vän Jenna som firade sin 18årsdag. Hon hade tjejkväll med mat och gott att dricka. Efter det mötte vi upp killarna ute på stan och partade järnet! På nattenbar det sedan av hem med en liten visit hemma hos jenna igen! Sen hem och snarka ikapp med pojkvännen.
Söndag: vaknade vid halv två(!) och gjorde mig i ordning innan jag åkte in mot stan för inflyttningfika hos min kära kusin. Hon bodde riktigt fint! skulle inte tacka nej till att bo där!

en händelserik helg har det varit helt enkelt! och som om det inte vore nog;


JAG FYLLER ÅR IDAG! Congrats to myself! WIE!

Kommentarer
Postat av: Pania

sv; jaa, riktigt snygga :)

2010-03-24 @ 21:14:19
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0