Tomorrows to do.







imorn bär det av till ikea efter skolan. har bara e lektio på två timmar imorn så efter det ska det shoppas lite på Ikea. har inte plats för alla mina kläder hemma så jag måste rensa ut och städa ut hela mitt rum och köpa en klädställning som jag kan hänga upp resterande kläder på som just nu ligger lite överallt i mitt rum.
Man kan ju tycka att jag kan rensa ut med massa kläder men det går inte, har försökt många många gånger me det blir ingen sörre skillnad. Kanske skulle ta och rensa ut allting som jag inte använt på mer än ett år eller något.
Visar er hur fint det blir en när jag har fixat allting! kan som sagt ta lite tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0